Адаптациялык-педагогикалык практиканын мазмуну:
Убактысы |
Аткарылчу иштердин мазмуну |
Ким аткарат |
1-күн |
-Багыт берүүчү конференцияны өткөрүү жана педагогикалык адаптациялык практиканын мазмуну, милдеттери менен тааныштыруу. -Мектептерге алып баруу; мектеп админстрациясы менен пикир алмашуу; алардын функционалдык милдеттери менен таанышуу. -Класстарга бөлүштүрүү. |
Факультеттин практика башчысы, деканат, кафедра башчысы Методисттер. |
2-күн |
-Бөлүнгөн класстын документациясын окуп үйрөнүү: окуучулардын өздүк делолору, класстык журналы, күндөлүк ж.б. -Окуучулардын социалдык абалына, жетишүүсүнө, тартибине анализ жасоо; -Социалдык педагогдун ишинин мазмунун окуп үйрөнүү. |
Методист, класс жетекчиси, Педагогика жана психология каф-нын методисттери, студент-практикант |
3-күн |
-Класс жетекчисинин иш пландарын окуп үйрөнүү, тарбиялык, жылдык пландардын түзүлүшүнө анализ жасоо; -Класс жетекчисинин милдеттерин билүү; -Окуучуга педагогикалык-психологиялык мүнөздөмө жазууну үйрөтүү; |
Методист, класс жетекчиси. -педагог, -психолог. |
4-күн |
-Класстагы окулуучу предметтик сабактарга катышуу; -Окуучулардын сабакка болгон мамилелерине педагогикалык-психологиялык анализ жасоо; |
Студент-практикант Методист, студент-практкиант |
5-күн |
-Класстагы тарбиялык сааттардын өтүлүшүнө катышуу жана аны өтүүнүн методикасы менен таанышуу; -Бир тарбиялык сааттын план-конспектисин даярдоо жана расписание боюнча өтүү; |
Методист, класс жетекчиси. Студент-практикант -педагог. |
6-күн |
-Мектептеги өтүлүүчү коомдук иштерге катышуу, жардам берүү. Окуучулардын өзүн-өзү башкаруу органдарынын иштеринин мазмунун окуп үйрөнүү; - |
Студент-практикант -педагог. |
7-күн |
-Мектептеги усулдук бирикмелердин иштеринин мазмунун окуп үйрөнүү; -Инновациялык технологиялардын колдонулушундагы анализ; |
Методист |
8-күн |
-Класс жетекчисинин ата-энелер менен иш алып баруусунун өзгөчөлүктөрүн жана методикасын окуп үйрөнүү; -Ата-энелер комитеттеринин иш планы, жасаган иштери менен таанышуу; |
Класс жетекчиси, методист. Студент-практикант |
9-күн |
- Мектептеги өзүнүн адистиги боюнча өтүлүүчү сабактарга катышуу, анын өзгөчөлүктөрүн окуп үйрөнүү; -Предметтик мугалимдер менен аңгемелешүү, өзүнүн тандап алган адистигине баа берүү; |
Методист Студент-практикант |
10-күн |
Мектептеги, класстагы тартиби начар, милицияда учетто турган окуучу балдар менен иштөөнүн методикасын окуп үйрөнүү; -Рекетчилик ж.б. терс көрүнүштөр боюнча кандайча иш чаралар жүргүзүлүүдө, аларга анализ берүү; |
Класс жетекчи, соцпедагог, -педагог. -психолог. |
11-күн |
-Мектепте жана мектептен сырткары өтүлүүчү маданий-спорттук иштердин жүрүшүнө анализ; -Окуучулардын андай иш-чараларга болгон мамилелерине байкоо жүргүзүү; -Планда көрсөтүлгөн иш чаралардын аткарылышына анализ; |
Мектептин тарбия иштери боюнча жооптуу кызматкери. |
12-күн |
-Адаптациялык практиканын жүрүшүнө отчет жазуу. |
Методист Студент-практикант |