“Бекитемин”
ОшМУнун студенттик коомчулук менен иштөө боюнча проректору Артыкова Ж.А.
______________________________
“_____” - ______________ 2022-ж.
Куратордук сааттарды тематикалык пландаштыруу
Бул документ 2022-2023-окуу жылы ичинде ОшМУнун бардык академиялык тайпаларында өткөрүлүүчү куратордук сааттардын мазмунун аныктап турат. Куратордук сааттар академиялык тайпанын электрондук жадыбалына коюлат жана электрондук журналга өтүлгөндүгү жөнүндө катталат, сунуш кылынган темалар жазылат
№ |
Өтүлүү мөөнөтү |
Куратордук сааттар үчүн сунушталуучу темалар |
Максаты жана милдеттери |
Иштөө формасы |
1. |
Сентябрь ичи |
Академиялык тайпанын өзүн өзү башкаруу структурасы |
- Академиялык тайпанын өзүн өзү башкаруу структурасын түзүү; - Академиялык тайпанын активдерин шайлоо, функционалдык милдеттерин бөлүштүрүү; - Тайпадагы студенттер жөнүндө маалыматтар базасын түзүү, маалыматтарды толтуруу. |
Жыйын |
Студенттин портфолиосу |
- Тайпанын кураторунун портфолиосун түзүү; - Студенттердин портфолиосу жана аны үзгүлтүксүз толуктоо боюнча маалымат берүү; - Студенттердин портфолисун түзүү. |
Ангемелешүү |
||
Студенттин жүрүм-турум кодекси |
- ОшМУнун студенттери үчүн иштелип чыккан “Студенттин жүрүм-турум кодекси” менен таанышуу; - Студенттин укуктары жана милдеттери менен таанышуу; - Кодексте каралган эреже бузуулар, аларды болтурбоо, алдын алуу маселелери боюнча пикир алмашуу, талкуулоо; - Модулдук –рейтингдик система, учурдук, чектик, жыйынтыктоочу текшерүү жөнүндө маалымат алуу. |
Ангемелешүү, презентация |
||
Театр күнү |
Ош Улуттук драма театрына барып спектакль көрүү |
Спектакль көрүү |
||
2. |
Октябрь ичи |
Студенттик стипендиялык, социалдык колдоо программалары |
- Студенттерди “Атуулдук стипендия”, “Президенттик стипендия”, “Окумуштуулар кеңешинин стипендиясы” жөнүндөгү жоболор менен тааныштыруу; - Стипендиялык программаларга катышуу үчүн студенттердин алдына коюлган максаттарды жана милдеттерди аныктоо; - Стипендиялык программаларга катышуу үчүн студенттердин алдына коюлган максаттарга жетүү аракеттери; - Контракттык төлөмдөн жеңилдик берүү боюнча жобо менен тааныштыруу. |
Презентация, ангемелешүү |
ОшМУда өзүн-өзү өнүктүрүү программалары |
- Убакыт акчадан да кымбат экендигин аңдап түшүнүүгө жетишүү; - Сабактан сырткары убакытта өзүн өзү өнүктүрүүнүн жолдору жөнүндө маалымат алуу; - Р.Абдыкадыров атындагы Таланттар академиясындагы студенттик ийримдер жөнүндө маалымат алуу; - Студенттик кеңеш тарабынан жүргүзүлүп жаткан студенттик долбоорлор менен таанышуу; - Үмүт студентик телестудиясынын, Нур студенттиик гезиттин волонтердук программалары менен студенттерди тааныштыруу. |
Аңгемелешүү, презентация, маалымат бөлүмгө экскурсия |
||
2022-жыл Тоолордун экосистемасын коргоо жана климаттык туруктуулук жылы |
- КРдин Президентинин 2022-жыл Тоолордун экосистемасын коргоо жана климаттык туруктуулук жылы жөнүндөгү жарлыгы менен таанышуу жана талкуу; - Жарлыкка ылайык мамлекеттик денгээлде аткарылган иш аракеттер менен таанышуу. |
Презентация, талкуу |
||
“ОшМУ таза чөйрө үчүн!” тазалык акциясына катышуу |
- Ош шаарындагы туристтик базаларда, парктарда, тоолордо жана коомдук жайларда тазалык акциясын уюштуруу (бөлүнгөн графикке ылайык). |
Ишембиликке катышуу |
||
3. |
Ноябрь ичи |
Студенттик стартаптар |
- Студенттик стартаптар жөнүндө маалымат берүү; - ОшМУнун студенттик стартап борбору менен таанышуу. |
экскурсия |
Жаштар сергек жашоо үчүн |
- Тамеки, баңги заттарын, спирттик ичимдиктерди колдонуунун зыяндуу жактары, кесепеттери жөнүндө маалымат алуу; - Жаштар арасында бул коркунучту алдын алуу жолдорун изилдөө; - Сергек жашоо образын студенттер арасында жайлтуу. |
аңгемелешүү |
||
Кылмыштуулукка жол жок |
- Студенттер арасында кылмыштуулукту алдын алуу, болтурбоо боюнча профилактикалык иштер жөнүндө маалымат алуу; - Жаштар арасында күтүлүүчү кылмыштуулуктун, анын ичинде кыз балдарга жана жаш балдарга карата зордук-зомбулуктун болуу себептери жана кесепеттери жөнүндө талкуу. |
Тегерек стол |
||
Экстремизм, терроризм, радикализм коркунучтары |
- Жаштар арасында радикалдашууну (диний, идеялык, тыю салынган уюмдар) алдын алуу; - Экстремизм, терроризм, тыю салынган диний агымдар жөнүндө маалымат алуу; - Жаштардын радикалдашуусун алдын алуу, болтурбоо жана жайылышына бөгөт коюу аракеттериндеги ар бир жарандын жоопкерчилигин аңдап түшүнүүгө жетишүү. |
Адис менен жолугушуу |
||
4. |
Декабрь ичи |
Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү |
- Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү багытындагы иш чараларды тайпалык деңгээлде уюштуруу; - Академиялык тазалыктын талаптары жана принциптери жана алардын тайпада сакталышы жөнүндө талкуу уюштуруу; - Таза сессия өткөрүүдөгү студенттин жоопкерчилиги боюнча талкуу. |
талкуу |
Кышкы сынак-сессиясына даярдануу маселелери |
- Кышкы сынак сессиясына тайпадагы студенттердин даярдыгы; - Кышкы сессиянын сынактарын ийгиликтүү тапшыруу маселелери боюнча талкуу. |
талкуу |
||
Жаңы жылга жаңы максаттар жана милдеттер |
- Өтүп бара жаткан жылга баа берүү; - “Өтүп бара жаткан жыл мен үчүн эмнеси менен жемиштүү болду?” деген суроого жооп берүү; - “Өтүп бара жаткан жылы ниет кылган кайсыл иштерди аткарууга жетишпей калдым?” деген суроонун негизинде келе жаткан жаңы жылга максат, милдеттерди жазуу. |
аңгемелешүү |
||
6. |
Февраль ичи |
2021-2026-жылдары Кыргыз Республикасында Кыргыз жараны деп жарандардын өзүн таануусун өнүктүрүүнүн концепциясы жөнүндө |
- Кыргыз жараны концепциясы менен таанышуу; - Концепцияны ишке ашыруу маселелери менен таанышуу; - Концепциянын маңызын аңдап түшүнүү. |
|
Кыргыз жараны кандай болушу керек? |
- Кыргыз жаранынын моделин таануу; - Мамлекеттик тилди өнүктүрүүнүн маселелерин талкуулоо; - Көп түрдүүлүктөгү биримдик идеясын аңдап түшүнүү. |
презентация, аңгемелешүү |
||
Бүгүнкү мекенчил жаштардын модели |
- “Бүгүнкү заманбап контексте мекенди, элди, жерди сактоо дегенди кандай түшүнсө болот?” деген суроого жооп издөө; - “Мекенчил адамдын бүгүнкү образы кандай?” деген суроого жооп издөө. |
ангемелешүү |
||
7. |
Март ичи |
Улуттук иденттүүлүк – туруктуу мамлекет |
- Кыргыз элинин улуттук иденттүүлүктөрү жана аларды башка улуттар менен салыштыруу; - Ааламдашуу заманында улуттук иденттүүлүктү сактоо мамлекет үчүн келечек экендигин аңдап түшүнүүгө жетишүү. |
|
Менин болочок кесибиме койгон замандын негизги талаптары |
- Заманбап адис болуу үчүн талап кылынуучу көндүмдөрдү, билимдерди билүү; - Эмгек рыногунун суроо-талаптарына анализ жүргүзүү; - Кесипкөй болууга даярдануу үчүн милдеттерди алуу. |
|||
Студенттин окууга мотивациясы |
- Студенттин окууга болго мотивациясы жөнүндө маалымат алуу; - Студенттин окууга болгон ички мотивациясын жогорулатуу жолдорун билүү; - Эффективдүү окуп-үйрөнүү техникалары менен таанышуу. |
аңгемелешүү |
||
Өз алдынча окуп-үйрөнүүдө маалыматтык технологияларды колдонуу |
- Өз алдынча окуп-үйрөнүүнү уюштурууда маалыматтык технологиялык каражаттарды колдонулуунун жолдорун билүү; - Интернетти, социалдык тармактарды натыйжалуу пайдаланууну аңдап түшүнүү. |
|||
8. |
Апрель ичи |
Китеп окуйбуз айлыгын уюштуруу жана өткөрүү |
- Тайпада бир айлык акция уюштуруу; - Куратор жана студенттер биргеликте тандаган адабий чыгармаларды окуп чыгуу жана талкуу жүргүзүү; - Китеп окууга жаштарды үндөгөн видеоролик, постерлерди жасоо, социалдык тармактар аркылуу таратуу. |
Бир айлык акция |
9 |
Май ичи |
Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү |
- Академиялык эреже бузууларды (коррупцияны) алдын алуу, болтурбоо, кесепеттери менен күрөшүү багытындагы иш чараларды тайпалык деңгээлде уюштуруу; - Академиялык тазалыктын талаптары жана принциптери жана алардын тайпада сакталышы жөнүндө талкуу уюштуруу; - Таза сессия өткөрүүдөгү студенттин жоопкерчилиги боюнча талкуу; |
талкуу |
Жазгы сынак-сессиясына даярдануу маселелери |
- Жазгы сынак сессиясына тайпадагы студенттердин даярдыгы; - Жазгы сессиянын сынактарын ийгиликтүү тапшыруу маселелери боюнча талкуу. |
талкуу |
||
Жайкы сессияга даярдануу жана ийгиликтүү тапшыруу |
- Модулдардын жыйынтыктарын талкуулоо; - Семестрдин жыйынтыгы боюнча студенттердин сабактарга катышуусу жана жетишүүсүнө анализ; - Сынактарды ийгиликтүү тапшырууга даярдануу маселесин талкуулоо. |
аңгемелешүү |
Түзгөн: ОшМУнун күндүзгү окуу бөлүмүнүн студенттери
менен иштөө боюнча тарбиячысы Сулайманова А.
01.09.2022
Чет өлкөлүк студенттердин тизмеси
№ |
Студенттин аты-жөнү |
өлкөсү |
1 |
||
2 |
||
3 |
||
4 |
||
5 |
Жатаканада жашаган студенттердин тизмеси
№ |
Студенттин аты-жөнү |
Жатакананын номери |
1 |
||
2 |
||
3 |
||
4 |
||
5 |
||
6 |
Окуунун мыктыларынын тизмеси
№ |
Студенттердин аты- жөнү |
Жөндөмдүүлүүгү |
1 |
||
2 |
||
3 |
||
4 |
||
5 |
||
6 |
||
7 |
||
8 |
||
9 |
Тайпанын сабактарынын жадыбалы
1-семестр
№ |
Дүйшөмбү |
Шейшемби |
Шаршемби |
Бейшемби |
Жума |
Ишемби |
1. |
||||||
2. |
||||||
3. |
||||||
4. |
||||||
5. |
||||||
6. |
||||||
7. |
||||||
8. |
||||||
9. |
||||||
10. |
||||||
11. |
2-семестр
№ |
Дүйшөмбү |
Шейшемби |
Шаршемби |
Бейшемби |
Жума |
Ишемби |
1 |
||||||
2 |
||||||
3 |
||||||
4 |
||||||
5 |
||||||
6 |
||||||
7 |
||||||
8 |
||||||
9 |
||||||
10 |
||||||
11 |
||||||
12 |
Тайпадагы студенттердин социалдык абалы
Ата-энеси жок студенттер
№ |
Студенттин аты-жөнү |
Ата-энеси жок |
Атасы жок |
Апасы жок |
1. |
||||
2. |
||||
3. |
||||
4. |
||||
5. |
||||
6. |
||||
7. |
||||
8. |
Мүмкүнчүлүгү чектелген студенттер
№ |
Студенттин аты-жөнү |
Канчанчы топтогу майып |
1 |
||
2 |
||
3 |
||
4 |
||
5 |
||
6 |
||
7 |
Көп балалуу үй-бүлөдөгү студенттер
№ |
Студенттин аты -жөнү |
Канча бир тууган |
1 |
||
2 |
||
3 |
||
4 |
||
5 |
||
6 |
||
7 |